Verzending & Retouren
Bestellingen
Alle bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verwerkt voordat ze aan de koerier worden doorgegeven voor levering. Je ontvangt een bevestigingsmail van Nitmoi zodra je bestelling is ontvangen, en nogmaals wanneer je bestelling is verzonden. Contact support@nitmoi.nl voor alle vragen over de verzending.
Verzending
Nitmoi verzendt wereldwijd gratis, klimaatneutraal, en bezorgt je bestelling in de brievenbus. Hieronder vind je een overzicht met geschatte levertijden (werkdagen);
Nederland | 1-2 dagen |
Europa | 2-6 dagen |
Noord-Amerika | 4-8 dagen |
Midden- / Zuid-Amerika | 5-12 dagen |
Midden-Oosten / Afrika | 5-10 dagen |
Azië | 5-12 dagen |
Oceanië | 5-10 dagen |
Belastingen en douane
Voor internationale klanten buiten de EU kunnen extra invoerrechten, belastingen en kosten worden opgelegd door het land van bestemming. De koper betaalt zelf deze extra kosten. Neem contact op met het douanekantoor van jouw land om te bepalen wat deze specifieke extra kosten voor je bestelling kunnen zijn.
Retouren
Artikelen gekocht op Nitmoi.nl zijn volledig retourneerbaar en terugbetaalbaar binnen 30 dagen na ontvangst. Het recht om een artikel te retourneren kan om elke reden worden ingeroepen. Om te retourneren dienen de goederen in de originele verpakking en in ongewijzigde staat te verkeren. Als je een artikel wilt retourneren, laat ons dit dan binnen 30 dagen na ontvangst weten door een e-mail te sturen naar support@nitmoi.nl.
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij je de retourinstructies over hoe en waar je jouw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat je verantwoordelijk bent voor de goederen totdat we ze hebben ontvangen en dat je de retourkosten moet betalen. Wij vergoeden geen invoerrechten, belastingen en andere kosten die door de klant zijn betaald.
Schadevergoedingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.
Ruilen
Het direct omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen kun je een nieuwe bestelling plaatsen en je eerder geplaatste bestelling aan ons retour zenden. Mail je retouraanvraag naar support@nitmoi.nl
Terugbetaling
Wanneer je retourzending is verwerkt en geaccepteerd wordt het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalwijze. Houd er rekening mee dat het ook enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt. Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retourzending hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via support@nitmoi.nl.